Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4 відгуків
Інтернет-магазин "Kopeyka"
+380 (67) 186-61-35Менеджер відповідає протягом години
+380 (93) 402-43-65Менеджер відповідає протягом години
Додати відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження отримання замовлення за рахунок покупця. У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару, зв'язавшись з менеджером за номером телефону +380934024365 та повідомити про бажання повернутись через невідповідність очікуванням. Товар для повернення має бути належної якості: - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо. - збережено та не пошкоджено товарну упаковку, - збережені всі ярлики та заводське маркування, - збережені споживчі якості товару, - повна комплектація, - відсутні будь-які механічні пошкодження, - Відсутні сліди використання. Повернення здійснюється службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця за адресою "Нова Пошта". Склад Адреса: вул. Пушкінська, 45/2 (м. "Площа Льва Толстого") Нелуп Михайло Миколайович Повернення коштів здійснюється за домовленістю між Клієнтом та Продавцем: - переказ коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправки протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару, - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта", Умови повернення товарів неналежної якості. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером за телефоном +380934024365 та повідомити про бажання заміни або повернення товару. В індивідуальному порядку вирішити питання: - при виявленні товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%, - при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості має бути виконане в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням електронною поштою, вказаною на сайті магазину, або за контактним номером телефону, вказаним на сайті. Повернення здійснюється за рахунок отримувача, службою доставки за тарифами транспортної компанії. Повернення коштів здійснюється за домовленістю між Клієнтом та Продавцем: - переказ коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправки протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару, - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта", Заміна товару неналежної якості проводиться в перші 24 години після отримання.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner